1.Як я можу зареєструватися на сайті?
Вам необхідно заповнити відповідну анкету на нашому сайті. Реєстрація займе у Вас мінімум часу.
2.Чи можу я внести зміни у дані, які я вказав(-ла) під час реєстрації?
Ви можете у будь-який час змінити свій пароль, адресу та інші особисті дані. Для цього перейдіть у особистий кабінет.
3.Чи потрібні мені логін і пароль для того , щоб робити покупки?
Вам не обов'язково реєструватися для здійснення покупок на Nenka.ua; проте, зареєструвавшись на веб – сайті, Ви зможете зберегти свої особисті дані і прискорити процес покупки в майбутньому.
4.У мене проблема з реєстрацією (авторизацією) на сайті , що робити?
На всі Ваші запитання, що стосуються реєстрації або авторизації, Вам відповість менеджер в режимі онлайн, на ел. пошту або по телефону.
5.Я забув(-ла) свій пароль, що робити?
Якщо Ви не пам'ятаєте свій пароль, Ви можете легко відновити його в розділі "Реєстрації та авторизації". Просто введіть свої реєстраційні дані та адресу електронної пошти і ми надішлемо Вам по електронній пошті посилання, яке дозволить створити новий пароль.
1.Як зробити покупки?
Перегляньте товари наших ліній жіночого та чоловічого одягу, щоб знайти те, що Ви шукаєте. Якщо Ви знаєте, що Ви хочете придбати, або якщо Ви побачили вподобану Вам модель в каталозі, Ви можете використовувати пошукову систему для швидкого пошуку необхідного Вам товару і виберете необхідну Вам модель. Коли вподобані Вами товари знаходяться у Вашому кошику, натисніть на нього, щоб оформити замовлення. Заповніть обов'язкові поля та натисніть кнопку "оформити замовлення". Потім натисніть кнопку "оплатити" та оберіть будь-яку зручну систему оплати. Це дуже просто!
2.Чи є обмеження по сумі замовлення?
Обмеження по мінімальній сумі замовлення відсутні.
3.Як можливо внести зміни в існуюче замовлення або анулювати його?
Для зміни Вашого замовлення Вам необхідно зв'язатися з менеджером. Якщо Ви хочете відмовитися від замовлення - він анулюється автоматично, якщо не буде оплачений.
4.Яким є термін виконання замовлення?
Термін збору замовлення залежить безпосередньо від обсягу Вашого замовлення. В середньому це може зайняти 1-3 дні.
5.Як перевірити статус виконання замовлення?
На всі Ваші запитання, що стосуються замовлення, Вам відповість менеджер в режимі онлайн, на ел. пошту або по телефону.
1.Які форми оплати доступні для нашого інтернет – магазину?
Nenka приділяє першочергову увагу безпеці онлайн – покупок. Всі операції здійснюються через системи безпеки оплати. Це означає, що ваші конфіденційні дані (реквізити, реєстраційні дані і ін.) не надходять до інтернет – магазину, їх обробка повністю захищена і ніхто, в тому числі Nenka, не може отримати персональні і банківські дані клієнта.

Ви можете вибрати одну з декількох форм оплати:

- дебетова або кредитна карта (VISA, MasterCard);
- система електронних платежів (Wallet Оne);
2.Як оплатити замовлення з-за кордону?
Оплата замовлення може здійснюватися будь-якою зручною платіжною системою представленою на нашому сайті.

Ви можете вибрати одну з декількох форм оплати:

- система електронних платежів (Wallet Оne);
- системи міжнародних переводів.
1.Скільки буде коштувати доставка мого замовлення?
Вартість доставки залежить безпосередньо від виду доставки.
Доставка роздрібних замовлень по всій Україні – безкоштовно.

2.Яким способом я можу отримати своє замовлення?
Доставка замовлень по Україні здійснюється Новою Поштою, Укрпоштою або будь-яким іншим зручним для Вас способом.
3.Які терміни збору та відгрузки товару?
Збір замовлення від 1 до 3х робочіх днів; Відгрузка замовленого товару здійснюється після переведення оплати по замовленню.
4.Як перевірити статус мого замовлення?
Після відправки Вашого замовлення на Ваш e-mail буде відправлений номер відправлення (трек - код) для відстеження Вашої посилки на сайті транспортної компанії, яку Ви обрали.
5.Доставка за кордон.
Ми обираємо найбільш надійні та відповідальні компанії за наданням транспортних послуг:
Укрпошта, Meest Express.
1.Чи можливий обмін/повернення товару?
Протягом 14 днів з дати отримання замовлення Ви можете обміняти товар на вибір іншого розміру (кольору) або надіслати запит на повернення коштів.
2.Як зробити обмін/повернення товару?
Повернення та обмін товару без наявності виробничого браку сплачує відправник. При наявності виробничого браку доставку сплачує виробник. Для оформлення повернення заповніть, будь ласка, онлайн заяву або скачайте бланк повернення з сайту і вкладіть в посилку при відправці повернення.
Детальніше про процедуру повернення або обміну товару Ви можете дізнатися у менеджера інтернет-магазину, зв'язавшись з ним в режимі онлайн, по електронній пошті або по телефону.
3.Умови обміну/повернення товару?
При здійсненні обміну і повернення візьміть до уваги наступне:
-Поверненні товари повинні знаходитися в тому ж стані, в якому Ви отримали їх.
-На ньому повинні бути збережені етикетка та бірки.
-Після отримання Вашої посилки ми перевіримо, в якому стані знаходяться товари, перед тим, як здійснювати їх обмін на товари іншого розміру або повернення їх вартості.
Протягом якого часу здійснюється повернення грошових коштів?
Термін повернення коштів може становити 1-3 робочих днів після отримання повернутих Вами товарів на нашому складі. Після перевірки стану повернутих товарів ми повідомимо Вас про це електронною поштою.
XS (42) S (44) M (46) L (48)
Обхват
грудей, см
84 88 92 96
Обхват
талії, см
64 68 72 76
Обхват
стегон, см
90 94 98 102

Подписка на рассылку

Новости сайта на email