Кошик (0)
  • Реєстрація та обліковий запис
  • Покупки на Nenka.ua
  • Форми оплати
  • Доставка
  • Обмін і повернення
  • Таблиця розмірів

Реєстрація та обліковий запис

  • 1.Як я можу зареєструватися на сайті?

    Вам необхідно заповнити відповідну анкету на нашому сайті. Реєстрація займе у Вас мінімум часу.
  • 2.Чи можу я внести зміни у дані , які я вказав(-ла) під час реєстрації?

    Ви можете у будь-який час змінити свій пароль , адресу та інші особисті дані. Для цього перейдіть у особистий кабінет.
  • 3.Чи потрібні мені логін і пароль для того , щоб робити покупки?

    Вам не обов'язково реєструватися для здійснення покупок на Nenka.ua; проте, зареєструвавшись на веб – сайті, Ви зможете зберегти свої особисті дані і прискорити процес покупки в майбутньому.
  • 4.У мене проблема з реєстрацією ( авторизацією ) на сайті , що робити ?

    На всі Ваші запитання , що стосуються реєстрації або авторизації , Вам відповість менеджер в режимі онлайн , на ел. пошту або по телефону.
  • 5.Я забув(-ла) свій пароль, що робити?

    Якщо Ви не пам'ятаєте свій пароль , Ви можете легко відновити його в розділі " Реєстрації та авторизації ". Просто введіть свої реєстраційні дані та адресу електронної пошти , і ми надішлемо Вам по електронній пошті посилання , яке дозволить створити новий пароль.

Покупки на Nenka.ua

  • 1.Як зробити покупки?

    Перегляньте товари наших ліній жіночого та чоловічого одягу, щоб знайти те , що Ви шукайте. Якщо Ви знаєте, що Ви хочете придбати, або якщо Ви побачили вподобану Вам модель в каталозі, Ви можете використовувати пошукову систему для швидкого пошуку необхідного Вам товару і виберете необхідну Вам модель. Коли вподобані Вами товари знаходяться у Вашому кошику, натисніть на нього, щоб оформити замовлення. Заповніть обов'язкові поля та натисніть кнопку " оформити замовлення ". Потім натисніть кнопку " оплатити " та оберіть будь-яку зручну систему оплати. Це дуже просто!
  • 2.Чи є обмеження по сумі замовлення?

    Обмеження по мінімальній сумі замовлення відсутні.
  • 3.Як можливо внести зміни в існуюче замовлення або анулювати його?

    Для зміни Вашого замовлення Вам необхідно зв'язатися з менеджером. Якщо Ви хочете відмовитися від замовлення - він анулюється автоматично , якщо не буде оплачений.
  • 4.Яким є термін виконання замовлення?

    Термін збору замовлення залежить безпосередньо від обсягу Вашого замовлення. В середньому це може зайняти 1-2 дні
  • 5.Як перевірити статус виконання замовлення?

    На всі Ваші запитання, що стосуються замовлення, Вам відповість менеджер в режимі онлайн, на ел. пошту або по телефону.

Формы оплаты

  • 1.Які форми оплати доступні для нашого інтернет – магазину?

    Nenka приділяє першочергову увагу безпеці онлайн – покупок. Всі операції здійснюються через системи безпеки оплати. Це означає, що ваші конфіденційні дані ( реквізити, реєстраційні дані і ін . ) не надходять в інтернет – магазину, їх обробка повністю захищена і ніхто , в тому числі Nenka , не може отримати персональні і банківські дані клієнта.

    Ви можете вибрати одну з декількох форм оплати:

    - дебетова або кредитна карта (VISA, MasterCard);
    - системи електронних платежів (Walletone);
    - банківський переказ на рахунок.
  • 2.Як оплатити замовлення з-за кордону?

    Оплата замовлення може здійснитися будь-якою зручною платіжною системою представленою на нашому сайті.

Доставка

  • 1.Скільки буде коштувати доставка мого замовлення?

    Вартість доставки залежить безпосередньо від виду доставки.
    Доставка роздрібних замовлень по всій Україні – безкоштовно.

  • 2.Який термін займає доставка?

    Термін доставки замовлення з моменту відправлення залежить від Вашого місцезнаходження.

  • 3.Що робити, якщо доставка мого замовлення затримується?

    У разі затримки доставки Вашого замовлення, обов'язково зв'яжіться з менеджером інтернет - магазину, вкажіть номер свого замовлення і менеджер вирішить Вашу проблему.
  • 4.Доставка за кордон.

    Ми обираємо найбільш надійні та відповідальні компанії за вказівкою транспортних послуг:
    Укрпошта, Meest Express.
  • 5.Як перевірити статус мого замовлення?

    Після відправки Вашого замовлення на Ваш e - mail буде відправлений номер відправлення ( трек - код ) для відстеження Вашої посилки на сайті транспортної компанії, яку Ви обрали.
  • 6.Яким способом я можу отримати своє замовлення?

    Доставка замовлень по Україні здійснюється Новою Поштою, Укрпоштою, ТК Автолюкс або будь-яким іншим зручним для Вас способом.

Обмін і повернення

  • 1.Чи можливий обмін / повернення товару?

    Протягом 14 днів з дати отримання замовлення Ви можете обміняти товар на вибір іншого розміру ( кольору ) або надіслати запит на повернення коштів.
  • 2.Як зробити обмін / повернення товару?

    Для оформлення повернення заповніть, будь ласка, онлайн заяву або скачайте бланк повернення з сайту і вкладіть в посилку при відправці повернення.
    Детальніше про процедуру повернення або обміну товару Ви можете дізнатися у менеджера інтернет-магазину, зв'язавшись з ним в режимі онлайн, по електронній пошті або по телефону.
  • 3.Умови обміну / повернення товару?

    При здійсненні обміну і повернення візьміть до уваги наступне:
    -Поверненні товари повинні знаходитися в тому ж стані, в якому Ви отримали їх.
    -На ньому повинні бути збережені етикетка та бірки.
    -Після отримання Вашої посилки ми перевіримо, в якому стані знаходяться товари, перед тим, як здійснювати їх обмін на товари іншого розміру або повернення їх вартості.
  • Протягом якого часу здійснюється повернення грошових коштів?

    Термін повернення коштів може становити 1 - 3 робочих днів після отримання повернутих Вами товарів на нашому складі. Після перевірки стану повернутих товарів ми повідомимо Вас про це електронною поштою.

Таблиця розмірів